Söndagsmys



Jaha då var det söndag......



...och jag har just avnjutit en trerätters söndagsmiddag....



...det bjöds på fisk och morot till huvudrätt, katrinplommon som någon slags mellanrätt...



...och mango som dessert, men jag sparade den för jag tänkte piffa upp gröten senare....



Snart kommer Alexandra och Lucas och skojar till det...



...och sedan blir det läggdax för att vänta in en ny spännande vecka

Att ta sig fram genom livet...(eller..ja en liten bit av vardagsrummet)



Jag övar på att krypa....



....går ganska bra eller hur?



OoOoOo!!!



AaAaAaA!!!



OJOJOJ??!!



Golvet lutar visst väldigt mycket i det här rummet.....



...men det var ju skoj vänd mig nu igen pappa...



Eh?



PAPPA!!!



....Kan du släppa den där kameran, det ligger en stackars hjälplös bebis på golvet och känner sig som en gammal sköldpadda på rygg, sånt kan faktiskt ge psykologiska men som du får sota för när jag blir tonåring...

ja må mig leva jag må mig leva



Igår fyllde jag ett halvt år!



Farmor kom och gratulerade mig.....



...och följde med och tittade på när jag badade, ja hon var här nästan hela dagen.....



..men mamma (ni vet fotografen) lyckades inte knäppa en enda liten bild på hela dagen....



Jag fick bl a en mössa av farmor men även mormor och morfar skickade gåvor...



...och så fick jag en orange ehh....



...ja det ser ut som en sjömina från andra världskriget...



...i vilket fall som helst är det en fantastiskt rolig grej...



...eller hur?



Idag kom tant Maria på besök....



....och snart kommer min storebror tror jag.

Middagsbjudning



HALLÅ!!!



Idag satt Ankan, Ormen och jag och skulle käka.....



...jag hade klätt upp mig i min snöleoparddräkt.



Vi väntade och väntade men det kom ingen mat....



Däremot kom min farbror Wictor på besök....



...vi får hoppas han gillar mosad morot för det är vad jag, ankan och ormen ska äta.

En till morbror



Jaha då var jag tillbaka efter att återigen varit bortrest.....



......jag var hos mormor...



....och morfar.



Som vanligt träffade jag massor av människor....



.....bland annat den här farbrorn....



...som inte ens är en farbror...



...utan min morbror. Morbror Håkan!.......

RSS 2.0