Att ta sig fram genom livet...(eller..ja en liten bit av vardagsrummet)



Jag övar på att krypa....



....går ganska bra eller hur?



OoOoOo!!!



AaAaAaA!!!



OJOJOJ??!!



Golvet lutar visst väldigt mycket i det här rummet.....



...men det var ju skoj vänd mig nu igen pappa...



Eh?



PAPPA!!!



....Kan du släppa den där kameran, det ligger en stackars hjälplös bebis på golvet och känner sig som en gammal sköldpadda på rygg, sånt kan faktiskt ge psykologiska men som du får sota för när jag blir tonåring...

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hi hi hi, härliga bilder... <3

2011-03-21 @ 20:17:28
URL: http://ann-louisecallh.blogspot.com
Postat av: Anonym

Yeeeahh,breakdance! Åsa

2011-03-21 @ 20:38:19
Postat av: Anonym

åhhhh lilla älskade busfrö, snart har du fått kläm på detta, å då får mamsen & papsen fullt upp kan jag tänka...



saknar dig massor <3

marie

2011-03-22 @ 01:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0