Jakten på den försvunna hunden



Så har då mina slarviga föräldrar förlagt hunden igen....



...jag fick helt enkelt ge mig ut på hundjakt.



Jag spejade och spanade och minsann...



....här är den ju!!! eller? nja vår hund har lite trubbigare tänder kanske...



-ey du mannen, har du sett en liten hund här?



Mor o Far hade som vanligt svårt att koncentrera sig på uppgiften....



eller ser man kanske hunden genom det där hålet?



en liten matpaus



Jag bytte fortskaffningsmedel för att kunna ta mig fram snabbare...



...men jag fann inga som helst ledtrådar efter hunden.



Den där är ju rätt lik



Den har ju vit päls iallafall



Jag blev trött av allt letande och undersökande



men jag såg många olika sorters djur iallafall



...getabockar...



...gula hästar med lång hals..



...och randiga små katter...



Men det läskigaste djuret stötte vi på sist....



Plötsligt var den bara där!



Den spanade in mig



och öppnade sitt skräckinjagande gap för att ta en tugga av mig



Jag kände döden flämta mig i nacken men med hjärtat i halsgropen kom jag undan och slapp bli mat



Sen åkte vi hem över det stora havet efter en lång dag.



Men jag kan fortfarande vakna kallsvettig och tänka på den där varelsens blodisande vrål.....

Glad Midsommar



Här sitter jag och myser på midsommarafton....snart ska vi ut på picknick....



...vasa?



...har jag något i håret?



...men sluta fotografera mig då....



...ja minsann, där har visst fastnat någon sorts växt...



...var kommer den ifrån?



...Ja, där fick jag loss en bit



..vad är det här för något...



...smakar lite beskt...



Nåja...jag får väl ha den där växten på huvudet då... Glad midsommar!

Party Party Party



Då var vi inne i den intensiva kalassäsongen....



Förra veckan hade jag mitt namnkalas, naturligtvis tog vi nästan inga bilder alls på det...



...men det lär dyka upp fotografier därifrån så småningom...



Detta är i princip det enda jag har.



Moster Hillevi blev min fadder.....



Hon hjälpte mig även med min dräkt...



...den blev så snygg!





Efter namnkalaset var det nästan genast dags för ett nytt kalas



Jag hann med en kort lur...



...och behövde bara vara inlåst i buren ett par dagar....



..innan Lucas tog studenten...


Pappa & Mimou & Tora



Jag har spelat in en film där jag lär mig gå....



...notera att vi är identiskt klädda på stillbilderna i filmen...alla tre!



RSS 2.0