Jakten på den försvunna hunden



Så har då mina slarviga föräldrar förlagt hunden igen....



...jag fick helt enkelt ge mig ut på hundjakt.



Jag spejade och spanade och minsann...



....här är den ju!!! eller? nja vår hund har lite trubbigare tänder kanske...



-ey du mannen, har du sett en liten hund här?



Mor o Far hade som vanligt svårt att koncentrera sig på uppgiften....



eller ser man kanske hunden genom det där hålet?



en liten matpaus



Jag bytte fortskaffningsmedel för att kunna ta mig fram snabbare...



...men jag fann inga som helst ledtrådar efter hunden.



Den där är ju rätt lik



Den har ju vit päls iallafall



Jag blev trött av allt letande och undersökande



men jag såg många olika sorters djur iallafall



...getabockar...



...gula hästar med lång hals..



...och randiga små katter...



Men det läskigaste djuret stötte vi på sist....



Plötsligt var den bara där!



Den spanade in mig



och öppnade sitt skräckinjagande gap för att ta en tugga av mig



Jag kände döden flämta mig i nacken men med hjärtat i halsgropen kom jag undan och slapp bli mat



Sen åkte vi hem över det stora havet efter en lång dag.



Men jag kan fortfarande vakna kallsvettig och tänka på den där varelsens blodisande vrål.....

Kommentarer
Postat av: mormor

Åh! Mimou vilken fantastiskt underbar och rolig dag du har fått uppleva i danmark och många djur har du sett men inte hittat den försvunna hunden.Men du verkar haft jätteroligt, dessutom är du så himla söt så mormor nästan trillar av stolen när hon tittar på dej, underbara unge. Tusen pussar o kramar <3<3<3 morfar hälsar också

2011-06-28 @ 17:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0