månaderna flyger iväg



Esther Williams fyller 90 år i år vilket hon firar med sin fjärde man....



...jag fyller sju månader idag...



...vilket jag firar med lite vandalträning...



.....



....vadå? nä jag har inte sett något, det var så när jag kom.



Jag tror det var hon!


Bloggtorka



Jag bloggar alldeles för sällan nuförtiden....



....jag trodde jag skulle få mer tid till det.....



...när mormor och morfar åkte hem...



...men det tycks dyka upp nya viktiga grejor hela tiden......



...som kräver min uppmärksamhet.



...så jag lyckas inte pussla in det i mitt hektiska liv...



...som sagt var....viktiga grejor...



....som måste ordnas med.....


Men snart ska pappa vara hemma hela dagarna och leka med mig....



...så om han bara kan passa mamma lite då så får jag ju tid över att blogga mer!

En lite annorlunda tisdagseftermiddag



Idag hände något jätteroligt...



...vann mff en fotbollsmatch igen frågar ni... nä, jag fick oväntat besök....



....var det kanske Lucas som hälsade på?  ....nä någon som åkt mycket längre!



Ska ni gissa en gång till?



VAAA????!!



Mormor och morfar kom hem till mig!



Ja, jag blev väldigt förvånad.



Hundarna är också här...





Konstiga djur de där hundarna....



....??!



Nu ska jag visa alla mina leksaker för mormor.....

Slit och släp i bloggvärlden



En del tror säkert att det inte är någon konst att blogga...



.....men inget kunde vara felare än så.....



...nu har jag i och för sig råd att hålla mig med assistent...



...men det har jag ju bara för att jag är så begåvad som jag är.



"Så vad är så jobbigt då?" frågar sig den frågvisa läsaren. Jo det ska ska jag säga dig:



Man måste hålla sig à jour med alla nya prylar man ska skriva om....



....som kvalitetsförfattare måste man kasta sig mellan olika sinnesstämningar,



...för att korrekt och övertygande kunna beskriva dessa för sina läsare.



Man måste undersöka...



...testa konsistens...



...ifrågasätta...



....undersöka optiskt igen....



...provsmaka....



...leta efter alla smaknyanser....



....fundera...



....och betygsätta...



...alla nya exotiska maträtter man serveras.



På sin fritid måste man träffa......



och ha en bra relation med sina fans...



Ja det är helt enkelt ett ganska hårt arbete att blogga!

RSS 2.0