Bloggtorka



Jag bloggar alldeles för sällan nuförtiden....



....jag trodde jag skulle få mer tid till det.....



...när mormor och morfar åkte hem...



...men det tycks dyka upp nya viktiga grejor hela tiden......



...som kräver min uppmärksamhet.



...så jag lyckas inte pussla in det i mitt hektiska liv...



...som sagt var....viktiga grejor...



....som måste ordnas med.....


Men snart ska pappa vara hemma hela dagarna och leka med mig....



...så om han bara kan passa mamma lite då så får jag ju tid över att blogga mer!

Kommentarer
Postat av: mormor

Det var en alldeles fantastiskt underbar vecka vi fick med dej din lilla sötnos.Nu får vi se om du får mera tid att blogga när pappa ska vara hemma hos dej. Men jag tänker att det blir lek o bus istället. puss o kram

2011-04-13 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0