Moster Hillevis present



I helgen hade jag besök av moster Hillevi.....



...hon hade med sig en present åt mig...



....jag gillar presenter ganska mycket....



...



....jag gav tillbaka papperet så hon kan slå in en ny present.....



...nu ska vi se vad det här kan vara....



...ser ganska mycket ut som en sån där katt....



...vad står här...tillverkad av teddybjörnsskinn???



...va??? har de dödat en teddybjörn för att göra den här?



...jo det står ju så här ju, på lappen....



...HAHA jag skojar bara... jag kan ju inte läsa....

Malmös snart ettåriga Fellini



Jag har gjort en ny film, ett mästerverk om livet i allmänhet:


11



Här sitter jag och firar min elvamånadersdag....



...med en trevlig bok....



....som jag lånade på biblioteket igår....



....den handlar om djur och sånt....



....huu vilket läskigt monster jag just såg i boken.....



...tänk om det smyger omkring en sån härinne och letar efter en bebis att äta till middag.....



....äter inte ankan bebisar?



...va? e den så liten????



Ohh va söt den lilla ankan är!

RSS 2.0