Moster Hillevis present



I helgen hade jag besök av moster Hillevi.....



...hon hade med sig en present åt mig...



....jag gillar presenter ganska mycket....



...



....jag gav tillbaka papperet så hon kan slå in en ny present.....



...nu ska vi se vad det här kan vara....



...ser ganska mycket ut som en sån där katt....



...vad står här...tillverkad av teddybjörnsskinn???



...va??? har de dödat en teddybjörn för att göra den här?



...jo det står ju så här ju, på lappen....



...HAHA jag skojar bara... jag kan ju inte läsa....

Kommentarer
Postat av: mormor

Hihi! vad rolig du är Mimou, som försöker lura oss att du kan läsa. Va kul för dej att moster Hillevi kom på besök o att du fick paket också. Nu dröjer det inte så länge till innan mormor morfar kommer till dej. tusen pussar o kamar <3<3<3

2011-08-29 @ 20:33:32
Postat av: Anonym

hahaha, vilken skön blogg du har Mimou! kramar

2011-08-29 @ 21:49:31
Postat av: Familjen Dexborg

Mimou, jag glömde skriva vem kramarna kom från. Norah med familj

2011-08-29 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0