Slit och släp i bloggvärlden



En del tror säkert att det inte är någon konst att blogga...



.....men inget kunde vara felare än så.....



...nu har jag i och för sig råd att hålla mig med assistent...



...men det har jag ju bara för att jag är så begåvad som jag är.



"Så vad är så jobbigt då?" frågar sig den frågvisa läsaren. Jo det ska ska jag säga dig:



Man måste hålla sig à jour med alla nya prylar man ska skriva om....



....som kvalitetsförfattare måste man kasta sig mellan olika sinnesstämningar,



...för att korrekt och övertygande kunna beskriva dessa för sina läsare.



Man måste undersöka...



...testa konsistens...



...ifrågasätta...



....undersöka optiskt igen....



...provsmaka....



...leta efter alla smaknyanser....



....fundera...



....och betygsätta...



...alla nya exotiska maträtter man serveras.



På sin fritid måste man träffa......



och ha en bra relation med sina fans...



Ja det är helt enkelt ett ganska hårt arbete att blogga!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Mimou! Vilket fantastiskt roligt liv du lever, som får göra så många roliga saker och tänk vad mycket du får lära dej.Du är dessutom så go och glad också o söt.puss o kram mormor o morfar

2011-04-04 @ 16:34:57
Postat av: Åsa

O ja! Jag kan inte annat än att hålla med ;)



Du kommer att bli en riktig superbloggare när du växer upp :)

2011-04-04 @ 20:59:40
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0