ja må mig leva jag må mig leva



Igår fyllde jag ett halvt år!



Farmor kom och gratulerade mig.....



...och följde med och tittade på när jag badade, ja hon var här nästan hela dagen.....



..men mamma (ni vet fotografen) lyckades inte knäppa en enda liten bild på hela dagen....



Jag fick bl a en mössa av farmor men även mormor och morfar skickade gåvor...



...och så fick jag en orange ehh....



...ja det ser ut som en sjömina från andra världskriget...



...i vilket fall som helst är det en fantastiskt rolig grej...



...eller hur?



Idag kom tant Maria på besök....



....och snart kommer min storebror tror jag.

Kommentarer
Postat av: mormor

Åh! Mimou vilken trevlig födelsedag du fick och va roligt att farmor kunde komma samt att hon fick att du är så duktig i vattnet. Oh vad jag saknar dej din lilla going. puss o kram mormor

2011-03-19 @ 15:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0