Mimou simmar lugnt



Kära internetbaserade dagbok.....



....för ganska längesedan skrev jag ett inlägg om hur läskigt det är att bada.



Sedan dess har jag reviderat min uppfattning om hur det känns att sänka ner sin kropp i vatten.



Idag besökte så min kära mor och jag en badinrättning för att prova mina nyinköpta badbyxor...



..och jag måste säga att vi hade en mycket trevlig eftermiddag där i badhuset....



...jag och mamma.



Sen åkte jag hem till pappa och berättade om badandet.






Vi har även gjort ett nytt besök på öppna förskolan. Mamma tycker det är roligt....



....själv har jag en annan uppfattning om det stället.

Slutligen så har jag spelat in en film där mamma petar näsan:




Kommentarer
Postat av: mormor

Oh! vad söt du är i dina nya badbyxor, det ser verkligen ut som du trivs som fisken i vattnet,så roligt att komma hem till pappa och berätta vad du varit med om.Underbara goa Mimou jag nästan svimmade av lycka när jag fick lyssna på din ljuvliga stämma på filmen.puss o kram mormor

2011-01-15 @ 12:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0