Den lömska baderskan


Det här ser ut som bilden av en helt vanlig lycklig familj



på golvet står en hund


Mamman pussar sitt barn...



Men idyllen ska visa sig vara en illusion......




Pussen visar sig vara en dödskyss......

...bara sekunder senare försöker mamman frysa mitt blod till is, genom att sänka ner mig i en våt, kall vätska....



....i badrummet kan ingen höra dig skrika väser hon ur ena mungipan....



....kylan biter sig genom min späda kropp...äter sig genom kött och blod ända in till mitt skelett!!!

Efter ett tag, när hon inser att jag inte ger upp så lätt ångrar hon tydligen sitt lömska tilltag...



...och försöker muta mig med ömhet och mat....




Men jag kommer aldrig att glömma kylan, skräcken och sveket.




Kommentarer
Postat av: Leila Danielsson

Men lilla vän,,,usch vilken hemsk upplevelse! Du kan prata med min stora dotter om hennes upplevelser av sina första bad, ni har nog en hel del gemensamt...

2010-09-29 @ 19:24:34
Postat av: Shine Karlsson

ÅÅÅåååå va go du är! Längtar tills vi ses!!!Kram

2010-09-29 @ 19:59:07
Postat av: Ann-Louise

Åh,lilla skruttan då :)

2010-09-30 @ 10:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0