Ett dentalt övergrepp



Pappa överaskade mig med en utflykt igår.....



...han ville inte berätta var vi skulle....



...vi gick och gick.....



...vi stannade till hos kängurusarna, men sköldpaddorna var inte hemma...



...sen fortsatte vi....



...att gå....



....och gå...



...och gå....



....tills vi kom hit!!!!????



......öh?? pappa? vad gör vi här?????



...trots mina farhågor visade det sig vara ett ganska trevligt ställe....



...de hade möjligen lite problem med råttor...



....fast vi hittade sköldpaddan....



....och de hade leksaker....



....ja allt var frid och fröjd tills.....



...den blodtörstiga tandläkerskan med oanad snabbhet närmade sig min mun...



...och bände upp mitt gap med hjälp av ett smutsigt verktyg för att pilla på min tand.....



som tröst fick jag en tub tandkräm o en gammal tandborste som någon glömt.....

Kommentarer
Postat av: mormor

Sicken lurig pappa du har Mimou,det gick ju bra hos tandläkaren som tur va och så fick du ju en trevlig promenad på köpet. Kramar till dej o pappa. ps.jag längtar jättemycket efter DEJ MIMOU<3<3<3

2011-09-09 @ 21:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0