Det månadslånga firandet av årsdagen av min födelse har inletts



Igår kom mina kusiner hem till mig för att gratulera mig.....



....vilket var bra för då släppte mor och far ut mig ur min låda....



...nu var jag i och för sig upptagen med en spännande bok, men jag får väl läsa den senare...


Farbror mattias hängde ganska länge i hallen...



...sen bar han in en jättestor paket....



...vem ska få denna stora paket frågade jag och tänkte på mamma som gjort sig förtjänt av en present....



...men det visade sig vara en gåva till lilla mig!!



Jag slet och drog i omslagspappret...



...och till sist såg jag att jag hade fått en....



...eh?



....är det en dörr?

JA! det var ju precis vad jag önskat mig!



Jag berättade roliga historier för Love..



Sedan lekte jag....



...med min dörr...



....tills jag blev alldeles sömnig och fick gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: mormor

Åh! käraste Mimou vilket fint 1års kalas du haft och fina presenter du fått av dina snälla släktningar, så roligt för dej, mormor är så glad för din skull.Många pussar o kramar

2011-09-18 @ 23:22:14
Postat av: marie

åhhh gumsan vilken underbart flera dagars firande du haft, önskar jag hade varit med, men jag har varit utomlands, Lovar att kompensera detta när jag kommer ner nästa gång!

Pussar & kramar så länge

2011-09-26 @ 15:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0