Kalas Kalas Kalas



Här sitter jag och tänker på gårdagen.....



....igår firade vi nämligen min födelsedag för tredje gången....



....Smilla och Love får ju räknas som stamgäster, men igår kom även farmor!



...och en del annat löst folk som förstås var ute efter:



TÅRTAN!!!!



oooo vad det e gott med TÅRTA! speciellt när man får det varje dag....



Det kanske finns lite tårta kvar???



...med grädde och choklad och socker och sylt...



..Nähä det blev visst bara gröt och sånt idag...



Men igår...då var det tårta...



...och presenter.....



och fantastiska kläder...



Nu är det ju bara 364 dagar kvar tills jag fyller två och får tårta igen...



....och farmor träffar jag redan på lördag.

Kommentarer
Postat av: Suuurran

Ja, tårta är den bästa maten! Och vilken fin bild på dig och farmor <3

2011-09-19 @ 20:54:40
Postat av: mormor

Fantastiskt vad du blivit firad Mimou,mormor tycker det är så roligt att du blir så gratulerad, det gläder mitt hjärta.Din lilla sötnos kram på DEJ<3<3<3 puss

2011-09-19 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0