Kan äta själv



Jag tror inte jag har berättat...



....att jag kan äta själv....



mmm utsökt haklapp det här....



...smakar ganska mycket gummi och lite....



...kan det vara fisken jag åt igår?



Jag kan även äta kam, är rentutav ganska bra på just det.



Ibland får jag ingen mat, den är försvunnen säger mamma och påstår att jag redan ätit upp den.



Ett annat mycket trevligt livsmedel är kex...



oooh vad jag gillar kex...



Det är annat än den där beiga sörjan jag brukar få....



...som mest lämpar sig att smörja in bordet med.

Kommentarer
Postat av: mormor

sötnos! Du är så go. Det ser ut som du har det mysigt med pappa på dagarna, skönt. Tora verkar lite lurig så du får nog passa din mat så hon inte äter upp den.Åååh! vad jag längtar efter att få träffa dej.kram kram<3<3<3<3<3 puss

2011-05-16 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0