En vanlig halvseg eftermiddag



Jag tänkte jag skulle visa vad jag sysslar med nuförtiden.



Det är i huvudsak två saker:



Den första är att trixa med nappen...



Först en bebis utan napp...



får jag be om största möjliga tysssstnad.......



....hmmm nu ska vi se....



......



....HOPPLA!!



Den andra grejen är att jag lär mig krypa...



Jag har spelat in en film som visar detta men innan ni ser den måste jag förklara två saker....



Min far har avbrutit mina lurar hela dagen, så jag får hela tiden sluta för att klia mig i ögonen och min mor bara måste börja skråla halvvägs in i filmen och jag kan inte koncentrera mig i sånt oväsen.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Oj, vad du kan Mimou! Storasyster blir helt tårögd. Jag saknar dig jättemycket <3

2011-05-23 @ 21:18:32
Postat av: mormor

Ja du Mimou,jag kan verkligen se att du kan trixa m ed nappen,även att du är på god väg att lära dej krypa. Men du får allt säga till pappa att han låter dej få dina lurar, men du är så goooooooooo o söt så han vill väl se dej vaken så han kan se dina fina ögon.Vi ses snart underbara Mimou.puss o kram hälsa mor o far

2011-05-24 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0