måste hinna.....



Haaaalllååååå.... jag har ju inte bloggat på jättelänge.....



....men nu så!.... jag har så mycket att berätta....



...som sagt var....mycket att berätta....



.....men vänta lite nu .....var det inte något annat jag skulle göra.....



...jag ska ju vara på kalas hos min kusin smilla om en timme och hon bor jääättelångt bort i skogen....



Först duscha....



duscha, duscha, duscha



...de e rätt kul....



Vad ska jag ta på mig?



...e den snygge blusen här under kanske?



-Va? Ska jag inte ha BHn på ryggen?



ska jag inte ha den alls?



ja, jag vet inte hur den hamnade där....jag får skriva på bloggen imorgon istället...hinner inte nu...

Kommentarer
Postat av: mormor

Din lilla sötnos,vilken tur att pappa kunde hjälpa med den där behån som hamnade på ryggen.kram kram <3<3<3

2011-08-01 @ 11:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0