Kameratömning



Senaste veckan har varit så hektisk att jag inte ens hunnit tömma kameran....



....jag har träffat farmor och en hel hög med andra släktingar också...



...varit på utflykt (på bilden får jag alltså en trådig tråkig banan medan andra familjemedlemmar äter lyxglass!! ÅLDERSDISKRIMINERING tror jag bestämt det kallas)



...och så har jag beslutat att skippa det där krypandet för att istället direkt lära mig stå och gå...



Jag har förstås mer att berätta vilket jag också ska göra så småningom. Bl a tycks mina föräldrar skaffat sig en mycket konstig hobby:



Jag har sett det förut, de stoppar in huvudet i ett hål...



....men jag kan inte förstå varför eller vad det är de tittar på genom det där hålet.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Alltså. Det där med glassen. Fyyy.

2011-07-09 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0