Rollin' Rollin' Rollin'



Jaha, då har det gått några dagar på det nya året, det har väl inte hänt sådär jättemycket än.....



...förutom att min farbror Wictor var på besök....



..och så hände något mycket besynnerligt i förrgår.



Jag låg och tog en lur som vanligt....



...när tant Maria kom på besök....



..(har ni förresten sett att jag har en jättelång tunga?)....



....jag tog en liten liten lur på marias arm också och nu till det besynnerliga:



Hon hade med sig julklappar!!



....De e ju inte ett dugg lika varandra. Tomten o Maria. Kan de ändå vara samma person?



Det fanns en kattdress och en rutig elefant i paketen....En rutig elefant ja! Det blir ju inte mindre konstigt det här.

Annars har jag mest tränat på det här:




Kommentarer
Postat av: Syster

Ååååhhhh, du är så söt Mimou. Och DUKTIG!

2011-01-06 @ 13:26:02
Postat av: Ann-Louise

Gene Simmons,släng dig i väggen ;)



Söta du <3

2011-01-06 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0