Fast föda är inget för mig!



Häromdagen satt jag i min nya köksstol, fortfarande lite dåsig och yr av sjukdomen som drabbat mig.... 



....jag satt där i godan ro och spelade lite läpp.....



...jag borde förstått att något var på gång när jag ikläddes en stor haklapp...



"ursäkta..." sa jag
"vad är det där?"



"huh?...äta??"



"hmmm ja det kan ju inte skada att smaka"



...



...."eh vänta lite nu...."



"...vad sa du att det var???"



"...potatis och bröstmjölk???"



"usch o tvi... "



"...driver ni med mig?....skulle ni äta det där själva?"



Det var så obehagligt att jag blev helt trött.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahaha! Stackars Mimou. Traumatiskt med tuggmotstånd för första gången någonsin.

2011-01-26 @ 22:05:21
Postat av: mormor

Bara lugn Mimou snart kommer det sånt som smakar bättre. Det var en fin matstol som du fått i alla fall. kram mormor åååh vad jag längtar efter DEJ

2011-01-26 @ 23:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0