Bra Bebis reder sig själv



Jaha då var det måndag igen....



....mamma och jag hade lite tråkigt så vi hälsade på Elliot...



...sen hämtade pappa oss....



På tal om pappa förresten så var han och jag ensamma hemma häromdagen...



...det var hur mysigt och trevligt som helst....



...tills jag blev lite hungrig...

(pappa påstår att jag blev stökig och bråkig vilket naturligtvis är en lögn)



...jag försökte påtala detta lite försiktigt....

(pappa säger att jag vrålade i högan sky vilket är en grov överdrift...jag kanske höjde rösten en liten liten aning)



..."kanske finns det lite skorpor eller brödsmulor därborta" sa jag men han fattade inte så jag fick ordna käk själv:





Innan vi besökte Elliot shoppade vi lite:



Ja!! Det är en mjukiskatt!!



....och ett par röda badbyxor med ödlor på!!! Vad ska jag ha dem till tro?



Jo det ska jag berätta om på fredag när jag använt dem första gången!

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad duktig du är! Du växer så förskräckligt fort. Snart firar världen att du har förgyllt den i hela fyra månader! Fina lillasyster, jag saknar dig. Som vanligt. Pusspusspuss, utan sjukbaciller såklart :(

2011-01-10 @ 21:13:04
Postat av: Syster

Vad duktig du är! Du växer så förskräckligt fort. Snart firar världen att du har förgyllt den i hela fyra månader! Fina lillasyster, jag saknar dig. Som vanligt. Pusspusspuss, utan sjukbaciller såklart :(

2011-01-10 @ 21:13:17
Postat av: mormor

Lilla goa barnbarn du har blivit så duktig, tänk att du kunde fixa käk själv,bra gjort. Jag måste också säja att du blir så tjusig i dina snygga badbyxor. krama din pappa som du har så mysigt med. kram mormor

2011-01-10 @ 23:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0