Två av mina favoritgrejor



God kväll......Jag tänkte jag skulle visa lite bilder på ett par saker jag gillar....



....men vi måste vara tysta så mina föräldrar inte hör att jag är i deras säng...



...då insisterar de på att jag ska använda min egen....



...och den är inte lika mysig som denna.. Okej:



Först vill jag visa denna.....



....min prickiga tröja...oohh vad snygg den är....



Den andra saken jag vill visa är min fisklåda....
Jag har den att samla fiskar i. Så fort jag ser en fisk, så vips in i lådan med den....



Ja det var det. Nu ska jag mysa här tills jag blir upptäckt.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Underbara bilder! Du är allt en så gullig tös, lilla smulan.

2011-02-09 @ 22:41:21
URL: http://ann-louisecallh.blogspot.com
Postat av: Sis

Åhhh, sötunge!

2011-02-10 @ 00:09:19
Postat av: mormor

Lilla busunge du är så söt o gooo. Älskar DEJ kram mormor

2011-02-10 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0