Fredagsbadet



"...........Bär ner mig till sjön, bär ner mig till sjön....



...Jag känner att jag måste i...



...å när du badat mig...



..så får du torka mig....



...å när du torkat mig.....



...så vill jag I IGEN!!!!............."



Jag var som vanligt och badade igår...



...eftersom mamma är lite kvaddad fick pappa assistera mig...



...först var jag lite skeptisk, är han ens simkunnig?



Men det blev bara ett fåtal drunkningsincidenter och någon enstaka nära döden upplevelse...



...annars var det jätteroligt som vanligt....

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Skojsigt! :) Vilken snäll pappa du har :)

2011-02-26 @ 13:02:31
URL: http://ann-louisecallh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0