Bortglömd?



Igår var jag hos doktorn igen...



..det var det gamla vanliga: väga, mäta och obehagliga sprutor med efterföljande feber...



....så jag spenderade resten av dagen sovande....



....jag var ungefär lika lång som tjock. Strax över 6 dm och kg.
.........................Men vänta nu???......................om jag var hos doktorn...........



....så har jag ju fyllt 5 månader! Var är alla presenter och gåvor?????



Nu när jag tänker efter så besökte jag ju Giza o Qena dagen efter min högtidsdag....



...jag satt där och väntade på något att äta....



.....försökte uppmärksamma personalen på detta....



...men de visade bara solglasögon....



...och tecknade traktorer, men inget käk....



Jag skulle just resa mig och gå när plötsligt...



....



...eh hovmästaren? det har blivit något fel här!



Men jag har ju förresten fått en present....



....jag har ju fått en alldeles egen häst...



Och idag gick dessutom febern från sprutorna över så jag får vara nöjd trots allt.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Underbara bilder,så söt så... Som sagt du kommer i kapp med både vikt & längd. Gott att se att du mår så bra stumpan.Hälsa mamsen & papsen :)

2011-02-22 @ 22:01:08
URL: http://ann-louisecallh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0