Hallå!!



Det var ett tag sedan jag uppdaterade min blogg...



...det beror förstås på att jag varit så oerhört upptagen....



..men jag har trots det hållit mig uppdaterad om vad som händer här i världen...



...och lärt mig uppskatta exotiska rätter som potatismos, morotsmos, palsternacksmos och gröt...



...eller ja...den där gröten är fortfarande lite för spännande för mig.



Jag har träffat farmor....



...hemma hos Love på hans födelsedagskalas...



Men mest har jag kört omkring med min gåstol

Kommentarer
Postat av: mormor

Jaa du Mimou det går sannerligen framåt med dej på alla sätt o vis.Det måste varit spännande att smaka på nya maträtter, vilken var godast.Söt är du också o vilken fräsig mössa du har på dej. ha det så mysigt med dina kära föräldrar.Hoppas vi ses snart, längtar.<3<3<3 kram mormor

2011-02-05 @ 19:16:48
Postat av: Anonym

Coool mössa Mimou!!!

2011-02-05 @ 19:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0