Min storasyrra

Idag fyller jag ju en vecka. Och naturligtvis kom det massor av folk för att uppvakta mig på denna högtidsdag. Men mer om det i nästa inlägg.



Min storasyster Alexandra (som jag ju tidigare haft lite svårt att skilja från den elaka postkvinnan på sjukhuset) kom en dag för tidigt. Alltså redan igår, men eftersom hon kom idag också och dessutom hade presenter med sig förlät jag henne den fadäsen. Som ni ser så hade jag en del roliga saker att berätta för henne, hon är ju så lättroad, lilla alexandra.


Vi hade så mycket att prata om så jag blev alldeles trött.....


Syrran hade med sig en tröja med ungdomligt tryck som syns ovan och en...ja ska vi kalla det dräkt? den senare kommer att omnämnas i ett senare inlägg. Benen på bilden tillhör min far.....mästerfotografen!! (ja det finns en viss sarkasm där, jag hatar att vara omgiven av helt odugliga människor)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Needed to catch up de två hela dagarna vi inte sågs ju!



Ost!

Ost!

Ost!



Kizz!

Kizz!

Kizz!

2010-09-25 @ 20:12:10
URL: http://putonsundayshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0