Min hobby

Många människor ägnar sig åt en så kallad hobby, en fritidssysselsättning eller helt enkelt något man gör med en viss frekvens, dock inte för att uppbära sin huvudsakliga försörjning.

En del människor är med i föreningar där de utövar sin hobby tillsammans med andra människor, medan andra människor inte är det.

Vissa hobbyer är inriktade på något sorts samlande, t ex frimärkssamlande, andra är mer en aktivitet som utförs t ex nagelfilning.

Mitt stora fritidsintresse är att sova.


Detta är en hobby jag haft väldigt länge så jag tycker att jag behärskar den ganska bra. Man kan sova i roliga ställningar......



.....Man kan sova snarkande......



.....och man kan sova tyst.....



.......man kan sova ensam....



....och man kan sova tillsammans....



.....man kan sova där det är väldigt tyst och skönt......



....och är man skicklig kan sova där någon spelar balalajka en halv meter ifrån ens öra.



Kort sagt en mycket mångsidig, lättillgänglig och trevlig hobby. oooops jag har visst ett sovpass inbokat just nu. Jag får berätta om mina andra fritidssysselsättningar, djuphavsdykning och hicka, vid ett annat tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Siiiiis (igen och igen och igen)

Även min favorithobby! Dock har jag inte lika många underkategorier i relation till min sömn som du har. Är väldigt nyfiken på det där med djuphavsdykningen...

2010-09-26 @ 22:34:33
Postat av: Ann-Louise

Längtar tills jag kan sova när jag vill ;)

2010-09-28 @ 14:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0