Jag känner jättemånga människor!!

Vissa människor tycks tro att jag på grund av min låga ålder inte skulle ha några kontakter med inflytelserika personer. Inget kunde vara mer fel. Här är några exempel på folk jag stötte ihop med bara under min första dag på sjukhuset. Notera att detta är på en lördag. Dessa personer väljer alltså att umgås med mig istället för att fira helg med sina respektive!!



Denna kvinna var den första jag träffade faktiskt. Mycket trevlig och hjälpsam, jobbade tydligen som sömmerska.



Här lutar jag mig emot en dam som jag inte riktigt uppfattade namnet på. Hon verkade periodvis lite förvirrad, förmodligen pga ett högt intag av lustgas.



Det här tycktes vara lokalens servitris eller möjligen hovmästare. Käket var i vilket fall som helst alldeles utmärkt! Jag var ju naturligtvis alldeles utsvulten och hade nog kunnat äta en häst.....eller iallafall väldigt mycket mjölk.



Det här är mina syskon. Från vänster min syrra, sen en gubbe, jag och min brorsa.


Kommentarer
Postat av: Syster Alexandra

Sensationen Mimou! Din sociala nätverk kommer bara bli större och större. Snart adderas din vänskapskrets av massiva mängder människor som kommer att peta på dig och utropa konstiga läten på bebisspråk*



* = Bebisspråk är en lingvistisk baksida (dialekt?) av det som normalt folk talar. Kännetecknas vanligtvis av en slags förvrängning av ord med vokaler i huvudrollen.

2010-09-22 @ 18:20:39
URL: http://putonsundayshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0