Hipp Hipp Hurra på min enveckasdag!!!!

Ja jag fyller idag som tidigare nämnts en vecka. Det är ju helt sjuuuuuuu(kt) många dagar......(sorry)

Alla, ja precis alla som är något, kom ihåg det utom en enda person 

men som jag brukar säga: ingen nämnd ingen glömd!


Jag träffade mina kusiner Love och Smilla och deras föräldrar tant Nina och farbror Mattias men framförallt träffade jag ju min farmor!!


Farmor hade med sig butterkaka och alla gäster hade naturligtvis med sig gåvor åt barnet. Jag såg varken någon myrra eller något guld, men väl mina första jeans och en alldeles bedårande lila dress:


också fick jag den här:


En nalle!!!! Som Ni ser är den ju nästan lika söt som jag. Nu får min andra nalle som mammas kompis sytt till mig en kompis!! Jag ska ta lite bilder på oss alla tre lite senare.


Eftersom det här blev ett inlägg med en massa kläder i, vill jag visa min oerhört hippa vintageoutfit från sjuttiotalet, som min mormor skickade mig för ett tag sedan. Den hade morsan när hon var i min ålder och nu tänkte jag ha den vid något speciellt tillfälle.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Du är så modemedveten, lil' sis. Sååååå min förebild och favorit bland alla de andra modebloggarna. Du liksom utmärker dig liksom, typ! Stickat är exenmpelvis bara sååå rätt i höst.



(Sjukt dåligt skämt i inledningen, förresten! Haha!)



2010-09-25 @ 20:09:31
URL: http://putonsundayshoes.blogg.se/
Postat av: mimou

Skämt?



Jag skämtar aldrig, är alldeles för självupptagen för sånt trams som skämtande.

2010-09-25 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0