En hektisk dag på stan

Jag ligger just nu och tar igen mig efter att ha upplevt massor med nya saker. Faktum är att vi var igång så mycket att jag under en mycket kort stund tog en liten lur.....

 

...denna stund var dock inte kortare än att detta här hände under tiden....

...mina föräldrar vräkte i sig bakelser!!! När katten är borta dansar ....osv...Det värsta är att de förmodligen trodde att jag inte skulle märka något. Då kanske man inte ska ta fotografier på sina frosserier!


Jag upptäckte en helt fantastisk maskin idag. En lång grön plåtgrej med reklam på. Man steg in i den och vips klev man ur någon annanstans! Här är bild på mig och min far inuti den:


Kommentarer
Postat av: Syster

Faktum är att de där plåtgrejerna finns i fler färger också beroende på hur långt bort man ska hamna! Kliver man exempelvis in i en grå med en står monsterhund på hamnar man i ett land där det låter som om alla kaskadspyr runt omkring dig! (Akta dig alltså för den.)

2010-09-27 @ 19:29:56
Postat av: mimou

hujedamej

2010-09-27 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0