5 dagars kalas

Idag fyllde jag fem. Det firade vi med att återigen väga mig, hälsa på min fars arbetskamrater, gå på restaurang och shoppa litegrann. Sedan var det bara att stressa hem för att hinna blogga. Usch jag e helt sluuuuuut lixom..... hann inte ens med en snabb latte på vägen.

Men så är livet som ung storstadstjej idag. Annat var det förr i tiden, då behövde man ju bara plocka lite sten o mjölka nån ko, sen kunde bara hänga framför tvn o softa hela dagarna.




Apropå de där föräldrarna så har jag hittat ytterligare bevis som pekar på att de faktiskt åtminstone är mig ganska närstående:




Kommentarer
Postat av: Syrran

Hurra, hurra för att det var 5 dagar sedan världens mest fantastiska, sötaste och bästa syster föddes!



Haha!!! Där har du kanske en poäng....

2010-09-23 @ 21:23:52
URL: http://putonsundayshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0