fahren auf der Autobahn



Vägen hem ifrån mormor och morfar var jättelång...



..så vi stannade till en stund....



...mor och far åt.....



....och trots att min storasyster har vandrat upp och ner längs Oxfordstreet i en vecka så blir hon avundsjuk när hon får se nästa bild:



Mimou på Bloms!!! Melleruds lågprismecka! Dalslands eget ullared.....



Allt lågprisshoppande och bilåkande gjorde mig jättetrött......



...så när jag väl kom hem gled jag ner i en mysig pyjamas...



.....och sov som en stock i säkert fem, tio minuter....



....tycker nämligen att det där sovandet är överskattat.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hi hi hi... Härliga bilder... Mys..

2010-10-28 @ 21:05:13
Postat av: Alexandra

Jag saknar dig Mimouuu! <3 <3 <3

2010-10-28 @ 21:35:15
Postat av: mormor

vilka underbara bilder din far tagit på DEJ.Tänk att du redan har varit på bloms fast du är så liten,hittade du nåt snyggt? God natt sötnos kram fr. mormor o morfar

2010-10-28 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0