Tant Grön, Tant Brun och Tant Katalin

Under mitt väldigt korta men intensiva liv har en väldig massa tanter vallfärdat hem till mig för att få profetior, kloka ord eller bara en kopp kaffe. Här är några stycken:















Tant Farfar!

En hel del har lyckats undkomma paparazzin som smyger omkring i mitt hem, bl a tant Nina, Mattias och Åsa. Men tant Katalin som bidragit såväl till min garderob som min kära mors lugn lämnade iallafall spår.



Nallen längst till höger har tant Katalin sytt till mig, men jag tror inte att den liknar henne speciellt mycket.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det är som jag sagt tidigare; du är en sensation, Mimou!

2010-10-07 @ 18:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0