Skattskriven!!



I veckan lärde jag mig dricka ur nappflaska.

Vilken tur, tänkte jag när fick de här presenterna av min fars arbetskamrater:



Nu är det tydligen planerat att jag ska dricka enorma mängder mjölk!!

...tyvärr visade det sig vara en sparbössa och inte en nappflaska.



Nåja, jag kan ju spara alla pengar jag hade tänkt tjäna på min skönhet och på att hyra ut mina föräldrar som billig arbetskraft.

Så får jag plötsligt den här ifrån skattemyndigheten:



Usch o tvi! Nu vet de ju vem jag är.

Jag kommer ju inte att få behålla några pengar att spara.

Så nu planerar jag en framtid som skatteflykting i bogota eller nått.....


Kommentarer
Postat av: Siiiiis

Grattis till din officiella existens, Mimou. Du ligger med all säkerhet på listan över A-barn födda inom Riket Sverige.

2010-10-15 @ 17:34:31
Postat av: mormor

Grattis Mimou det är verkligen ett fint namn du fått.Du är så söt. puss o kram

2010-10-15 @ 19:47:57
Postat av: Ann-Louise

Vilka gulliga kläder du fått smöla :)

2010-10-15 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0