Natten har tusen tänder



Som jag tidigare nämnt har jag en längre tid känt mig jagad. Inte jagad sådär i allmänhet utan väldigt specifikt. Jagad av något med många tänder...

Jag hade tänkt använda det folkilskna, rabiessmittade odjuret som stryker omkring i vårt hem...
...för att leta upp och döda det ännu otäckare monstret som är ute efter mig.

Hunden visade sig dock vara helt ointresserad av detta så jag fick dra upp en annan plan.



Då kom jag på det!!

Jag gick och la mig i min vagga och väntade....



...men innan dess hade jag riggat upp en dold kamera. När jag hämtade de framkallade fotografierna hos min lokale kameranasare höll jag på att svimma.......................











Kommentarer
Postat av: Syrran

KROKODILLEN!!!

2010-10-02 @ 20:33:42
Postat av: Ann-Louise

Vilken mysig vagga!

2010-10-03 @ 11:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0