Min mor och jag

Igår somnade jag i lugn och ro vid min ömma moders barm......



...och på morgonen vaknade jag intet ont anande till en ny strålande dag i mitt innehållsrika liv....



...men plötsligt upptäckte jag att min far var borta!!???



..jag kunde inte hitta honom någonstans.

Efter ett tag förstod jag att jag skulle få klara mig ensam med min mor hela dagen.....

...men så insåg jag att jag ju faktiskt spenderat ganska mycket trevlig tid med den där kvinnan!

Jag och mamma:











Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Å,vad myspysigt det såg ut där ni sover <3

2010-10-11 @ 21:06:36
Postat av: mormor

Oh, vad fina ni är tillsammans. Jag längtar också att få vara med och mysa. kram till er. hälsa pappa

2010-10-11 @ 21:58:49
Postat av: marie

Åhhh vad mysigt ni har det du & din mamma, jag ska allt komma ner snart & hälsa på hemma hos dig, då ska vi Mysa du & jag. Jag är världsbäst på det!!!

Mys&gos mamman det är jag det. Är som en enda stor vandrande mjuk snuttefilt....

2010-10-23 @ 12:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0