Mimou nätverkar i dalsland

Jag spenderade helgen hos mormor och morfar.



Och passade samtidigt på att skapa nya kontakter som kan vara bra att ha i framtiden.



På bilden syns från vänster mamma, mamma och Marie, Nisse, Kerstin och så jag. Kerstin och Nisse var ett förtjusande par som jag kommer att återkomma till i ett senare inlägg.

Nästan direkt när vi kom fram dök det upp en väldig massa folk som skulle hälsa på mig....eller kanske gratulera mormor också....







Jag träffade förstås mormor



Och moster Hillevi



och mormor igen



morbror Peter med fästmö Benita





Mina trevliga och välartade kusiner och kusinbarn





servitrisen på mormors fest



Marie



tvillingbröderna Tamlin.....



.....och Texas..



.......ja jag vet.... de e så otroligt lika varandra!!!!

och MORMOR



alla de här och faktiskt ännu fler träffade jag också



Men mest träffade jag mormor




Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ha ha ha .. (du förstår varför jag skrattar va´? :))

2010-10-26 @ 21:36:52
Postat av: Sandra

Underbart!! Jag älskar den här bloggen- kollar så fort det kommer upp nytt. Kramar, Sandra

2010-10-27 @ 01:08:21
Postat av: mormor

Älskade Mimou! Tänk att jag äntligen fick träffa dej och hålla dej i min famn o mysa o gosa med dej.Det var ju inte helt fel att det dessutom var min födelsedag.Käraste Mimou,är så stolt över att få vara din mormor. Jag älskar DEJ kram

2010-10-28 @ 09:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0