Mamma var e du?

Idag inträffade det jag fasat för hela mitt korta liv. Jag låg i lugn och ro och åt frukost, när plötsligt min fromma mor och, vad värre var, HELA FRUKOSTEN FÖRSVANN!!!!



Jag funderade en stund över mitt öde....



...sedan plockade min gode far upp mig och vi diskuterade situationen....

..kanske du kan brassa lite käk din gamle slubbert föreslog jag.....



...varpå han bytte min blöja och sjöng vaggvisor?!

Jag försökte helt enkelt suga mat ur hans arm och efter många om och men förstod han vad som måste göras.

Då slängde han fram den här???!!:



Öhhh...förlåt men dricker du champagne med sugrör också?



....eftersom jag faktiskt höll på att svälta ihjäl var jag tvungen att åtminstone få i mig ett par droppar...



....och just som jag tänkt föreslå far att gå ut på internätet och leta upp en ny mor åt mig kom hon hem med lunchen.... Men jag saknar fortfarande den där frukosten.


Kommentarer
Postat av: Diana Kindblom

Hej lilla Mimou! sÅ roligt att du äntligen kom! Supersöt är du oxå. Hälsa din mamma från mig och gratulera till din skapelse.

Kramar

Diana (från Stockholm)

2010-10-02 @ 17:30:51
Postat av: Mimous mor

Tusen tack Diana!



Kramar

2010-10-03 @ 12:31:44
Postat av: Marie Broström

Åh älskade Mimou, nu saknar jag dig massor, vill gosknosa med dig när du kommer till kalla Åmål och hälsar på. Hörde dig skrika så igår, var det då din mamma försvann kanske? Kramelikram

2010-10-05 @ 09:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0