Livspusslandet



Igår ringde farmor och trodde jag blivit uppäten av hunden eftersom jag inte uppdaterat min blogg.



Men farmooooorr??!! Hundar äter hundmat och bebisar e inte hundmat....Däremot smyger här omkring en krokodil.....

Sanningen är att jag, som den unga kvinna i farten jag är, haft lite svårt att få tid med allt som måste göras.

Men nu e jag här!!!!



I torsdags t ex så fyllde jag 26 dagar.

Detta firade vi hemma hos Alexandra med kakor, kaffe och presenter....eh som Alexandra öppnade???



Jag får fråga henne om det vid något lämpligt tillfälle.


Kommentarer
Postat av: mormor

Ååh vilken lycka Mimou att få komma till din goa söta storasyrra på kalas.Önskar jag hade kunnat vara med

2010-10-16 @ 16:38:28
Postat av: Ann-Louise

Ja,gott att du är tillbaka,saknade dina små äventyr ;)

2010-10-18 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0