hem ljuva hem und ein Paket aus österreich

Ja, som mina trogna läsare förmodligen förstått åkte jag till mormor i torsdags...



....jag har naturligtvis oerhört mycket att berätta om men jag måste först borsta av resdammet och komma till ro efter färden....

...När jag kom hem låg det här på hallmattan...



..vafalls?

...ett paket ifrån österrike!

.....vad kan det vara?

....und vem hat mig detta Paket skickat?

.....är det en mozartkugel, en wienervals eller kanske en lipizzanerhäst?

...ivrigt och med en stigande nyfikenhet bröt jag mig in i denna mystiska försändelse....



...Ah det var en rock n roll tröja från Sofia und Max i Wien.

Det var ju en trevlig överraskning efter dagens långa bilfärd!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Nice :)

2010-10-25 @ 20:49:36
Postat av: Maria D

Hej Mimou! Ser framemot att träffa dig, vilken superfin blogg du har. Du impar redan på mig!

2010-10-25 @ 21:23:09
Postat av: SofiaOMax

Vad kul att den kom fram bra! Ja, den passar först om nagon manad - men när du minst anar och alla andra tröjor blivit för sma - da sa! star ELVIS, the king himself, redo! :) stor kram!

2010-10-25 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0