Barnmisshandel, människorov och miljöskandal!

Godmorgon....




Jag ligger här och funderar över vad jag egentligen blev utsatt för igår eftermiddag.

Vi var ju ute och när jag kom hem möttes jag av de här bovaktiga figurerna.



Föga anade jag då vad de hade i kikaren...



Inte heller anade jag något då jag tryggt (??!) sovande  i min mors famn fördes ut i köket...



...där de grabbade tag i mig och pressade ner mina fötter i en klibbig, miljöfarlig och förmodligen giftig, smet....



...usch, jag ryser bara jag tänker på det.

Deras elaka hånskratt ekade när de fortsatte med mina händer....



....och när de var klara tänkte de uppenbarligen bara kasta bort mig.



Men på något vis kom jag loss. Hur vet jag inte eftersom jag för längesedan svimmat av skräck.

Kanske räddade hunden mig.

Nu ligger jag här och funderar på vilken myndighet jag bör kontakta. FNs barnkommission, kriminalpolisen kanske eller rentutav naturvårdsverket?



Kommentarer
Postat av: Sis

Rysminen!!!! Förlåt, syrran, men din person måste helt enkelt arkiveras så att framtida space-aliens har en perfekt genetik att gå efter, när de ska forska om arten som bodde på planeten Jorden innan dem.

2010-10-03 @ 13:07:52
Postat av: Moster H

Hu så rysligt! Att behöva lida så för Konsten så tidigt i livet.

2010-10-03 @ 14:03:09
Postat av: Ann-Louise

Stackars liten då ;)

Kul att ha...

Kram..

2010-10-03 @ 15:12:21
Postat av: mormor

när du kommer till mormor ska jag ta ett allvarligt samtal med din mor o far

2010-10-03 @ 16:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0