17 år och elva månader tills jag bestämmer över mitt eget liv!



Hallå.... Idag fyller jag en månad!!!!



Uppmärksamma läsare av min blogg har noterat att jag ler ofta....



..trots det fick min far för sig att jag log på riktigt för första gången idag.

Jag kunde naturligtvis inte hålla mig, eftersom han upprepade mitt namn hela tiden: "mimmeeeoouuu, mmmmmimmeeeeeooouuuu". Ja han pratar faktiskt så! Klart det blir svårt att hålla masken då.



Nu ska vi bara se om hon den andre som bor här kan fixa fram en tårta eller nått......

Kommentarer
Postat av: sis

Graaaaaaaaaaaaaaaattis!!!!!!!!!

2010-10-18 @ 19:15:10
Postat av: Ann-Louise

Grattis på din dag gumman :)

När jag läste denna kunde jag inte låta bli att små-flina för mig själv.... Som sagt,mysig blogg.. Hälsa mamma,såg att hon ringt.Pratade med gubben då:)

Kram..

2010-10-18 @ 21:21:28
Postat av: mormor

Grattis Mimou! Åh vad jag längtar efter DEJ. kram till dej och din goa mor o far

2010-10-18 @ 21:28:00
Postat av: Marie

Åh älskade lilla Mimou

Stora grattiskramar till dig denna dag, vet du... åren går så fort, så snart kommer denna stora dag då du faktiskt kommer att bestämma helt själv...Hoppas då att du vet att tant Marie finns alltid till hands. Vilken tid på dygnet som helst kan du ringa...så skall jag göra allt i min makt för att hjälpa dig. Älskade lilla knytte!!!



Puss & kram

Marie

2010-10-23 @ 12:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0