Fars dag



Här ligger jag i min vagga och testar min nya mobil....







...när jag plötsligt hör någon knacka på min dörr.



Vem är det som knackar på min dörr?  tänkte jag.

Vad är det för en kanalje som vågar störa mitt viktiga arbete?



Jag slog en sista blick mot mobilen innan jag bestämde mig för att undersöka vem det var som försökte ta sig in i mitt hem...



Det var inte en kanalje.....




...utan två!



Mina kära syskon var på besök!



Alexandra hade bakat tårta......



.....Lucas hade klippt sig...



....och pappa spelade balalajka.



Det blev trots allt en alldeles utmärkt söndag.



Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken tur Mimou att det inte var en kanalje som kom utan dina kära syskon. Vilken fin tårta Alexandra gjort och vad snygg din bror va med kort hår.Nu du Mimou dröjer det inte många dar förrän vi ses, jag längtar så. kram mormor

2010-11-15 @ 08:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0