Ullared????



Bloggen har varit stängd på grund av min svåra sjukdom.....

.....tror det var antingen digerdöden eller möjligen fläcktyfos.

Nu är jag dock på bättringsvägen.......



.....då drog mamma med mig till...Ullared....

citerar gärna peter wahlbeck här (youtubelänk):
"Ullared är ingen bra by. Bränn ner den, utrota den, detta dåliga Ullared."




Tant Åsa och Alexandra var med.

På bilden försöker tant Åsa tvinga mig att uppskatta denna utflykt.



Inne i affären....

(ja de har en jättestor affär där i Ullared)

....hittade vi Ann-louise med familj.



Mamma köpte en sån här till mig.


Ja den ser ut såhär ifrån er synvinkel:





Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ja,det var jättekul att träffa dig Mimou & mamma din. Glömde ju att ta kort på er i all tumult :/

Kram kram...

2010-11-14 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0