Mimou i kungliga hufvudstaden


Orsaken till min Åmålsresa var att göra en Stockholmsresa

för att gratulera Britta på hennes namngivningskalas...



...Britta är mitt kusinbarn, jag är alltså kusin med Brittas mamma.



Man skulle kunna påstå att det vore enklare att resa direkt till stockholm

och man skulle isåfall faktiskt ha en poäng....



...men jag ville ha med min mormor så vi fick åka och hämta henne först.



Kalaset var jätteroligt.

Det bjöds på tårta.....



....och morötter.





Britta blev lite blasé av allt presentöppnande....



Mormor och jag tog en tupplur...



Jag hälsade lite på folk...





Britta försöker lära sig en ganska smart grej.....



....nämligen att gå.

Det ska jag också göra, så behöver man inte vara så beroende av andra människor.



På vägen hem hälsade vi på mammas farmor



Och när vi kom hem berättade vi om allt roligt vi gjort för morfar....



Mormor var jätterolig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0