Hemma!



Efter ytterligare en lång utflykt är jag nu hemma hos pappa igen.



Tåget var en aning modernare än jag hade trott...



Mamma har tagit 437 bilder så det finns en hel del att visa och berätta om.


Det största scoopet är dock det här:



Mamma och jag åkte ju tåg.....



...vi åkte ända tills det blev mörkt.....



...och jag blev trött och längtade till min mysiga vagga....



...och till sist kom vi fram.....



..till mormor och morfar!



Jag vilade mina reströtta ben i mormors säng när jag plötslig hörde ett bekant ljud........



Jag har hittat hunden!!!!

Vi måste ha glömt den i mormors säng sist vi var här!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Mimou! Tänk så många resor du har varit på trots din unga ålder.DEt har varit fantastiskt underbart helt otroligt att mormor har fått rått om DEJ i flera dagar orden räcker inte till för allt jag känner för DEJ din gullunge.puss o kram. morfar hälsar detsamma

2010-11-25 @ 22:05:12
Postat av: Alexandra

Åh, vad myspysigt du verkar ha haft det lillasyster. Som jag saknat dig! Min fina Mimou <3 Avundsjuk över att du fick träffa Tora! Pusspusspuss. Välkommen hem!

2010-11-26 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0