GuldMimou bortbytt?



Kära läsare.....

....Ni minns säkert hunden....



....ni minns säkert också att jag rapporterade om hur min mor slarvade bort den för ett tag sedan....

....och att detta gjorde mig något orolig för min egen säkerhet.....



....igår var jag ute på stan med mor och en vän till familjen för att avnjuta fotbollsmatchen som skulle avgöra om världens bästa fotbollslag skulle vinna smguld.....



...Idag slår jag så upp tidningen och läser följande i sds av den 7e november:

"Utanför Spice flockas folk. Krogen sänder matchen, men alla får inte plats. I ett bylte mot bröstet har Åsa Möller sin sjuveckors baby Mimou. Bredvid står kompisen Susanne Johansson.

– Jättebra för oss att stå här ute så att vi inte blir trängda. Det är jättespännande, säger Åsa Möller."

 

Uh????!!

 

Bild på tillfället kan ses här.

Jag hade ju rätt.

Min mor är helt opålitlig. Men inte nog med det, jag får alltså läsa i tidningen att hon gett bort mig.



Det här är jättekonstigt men det tycks som att en bild på någon sorts pokal hamnar överallt på mitt inlägg.

Såhär ser den ut så ni förstår vad jag menar:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mimou, du som är en så stor flicka borde veta att man kan inte tro allt som står i tidningen! Din väg som paparazziobjekt har redan börjat ta form... Det är bara att vänja dig! Förresten så vill din mamma inte alls ge bort dig. Hon är en bättre affärskvinna än så. Just nu förhandlar vi om procent på framtida inkomster... Åsa Möller

2010-11-08 @ 20:31:56
Postat av: Ann-Louise

Hm,kastat om lite ord tror jag på vägen ;)

Gulle-tös <3

2010-11-08 @ 20:59:07
Postat av: Leila Danielsson

Helt unerbart blogginlägg, märks inte alls att pappsen är ett fan av MFF! Skärpning nu mamsen Susanne! Nästa gång mamsen hittar på sådana dumheter kommer jag o kidnappar dig sötnos!

Kram!

2010-11-08 @ 23:16:35
Postat av: Linda Andersson

Du passar att heta Åsa Susanne !! Mimou..du får ta ett seriöst snack med mor din för så här kan det ju inte fortsätta!!

Linda

2010-11-09 @ 15:35:04
Postat av: mormor

Älskade Mimou! Vilken tur att dom skrev fel i tidningen så att din mor inte hade gett bort dej. Då hade du ju inte kunnat komma till mej nästa vecka och du vet vad jag längtar efter dej.Lilla Mimou du är så söt o fin, jag älskar DEJ.kram mormor

2010-11-10 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0