däppt i däshan




Jag har känt mig lite konstig ett tag....

...jag provade att sova lite...



...men det hjälpte inte....



Jag provade att vråla i högan sky jättelänge....



....och ofta.....



...det hjälpte inte heller.



Det visade sig att jag fått en förkylning.....






Jag har också fått:



...en dräkt med nallar av tant Iiris....



....tröja och byxor av Ulrika och Jan..



...samt ett väldigt litet plåster av doktorn.



Nu ska ni inte oroa er för min hälsa för mamma är hos medicinmannen och handlar medicin just nu, så snart är jag frisk som en nötkärna igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj, första förkylningen. Stackare. Krya på dig! /Åsa

2010-11-10 @ 20:19:24
Postat av: Alexandra

Min stackars Mimou. Jag önskar att jag hade kunnat få den där förkylningen istället för dig. Lilla, lilla, lillasyster <3

2010-11-10 @ 20:22:40
Postat av: Ann-Louise

Usch & fy, vet hur det känns!

Kramar i massor & hoppas du snart mår bättre.Hälsa mamma & pappa :)

2010-11-10 @ 21:24:35
Postat av: Marie

Men älskade lilla Mimou, vad jobbigt!!!

Inte konstigt att du blev förkyld med alla besök som du haft. Säg till dem att Bara mamma, Pappa, syskon & förstås Jag får pussa, snosa och gosa på dig...



;) Krama mamma från mig & hoppas du får sova lite i allafall...



Kramelikram

2010-11-11 @ 01:30:35
Postat av: mormor

Älskade Mimou! Du blir snart bra det är inte så kul att vara förkyld när du är så liten,jag tänker på dej varje sekund, men du ska få se att vi ska ha desto trevligare när du kommer hit till mormor o morfar.puss min älskling

2010-11-11 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0