hejdå 2010...snyft... HaLLå 2011!!!!



Då var...ja jag måste nog säga det absolut bästa året jag upplevt snart över. Det har ju varit ett ganska händelserikt år....



Jag har träffat människor som jag tror kan vara viktiga för min karriär.....



...åkt en hel del tåg....



...smakat nya maträtter.....




...upptäckt en magisk grej som kallas spegel...



...men mest har jag nog ändå sovit....



Jag har gjort tusentals andra saker också. En dag föddes jag ju. Det kan vara den viktigaste händelsen under året faktiskt......det och att baka pepparkakor förstås.



Nu ser vi fram emot nästa år. Då ska jag lära mig massor av nya saker!



Gott Nytt år!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Gott Nytt År min älskade Mimou. Ja det är verkligen mycket du hunnit uppleva under dina dryga tre mån.Du underbara ljuvliga unge.kram mormor o morfar

2011-01-01 @ 00:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0